This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. From a WWE Legend to the NXT Superstars of today, the Race to NXT Pack makes WWE 2K23 Even Stronger with the franchise debut of WWE Hall of Famer Harley Race, as well as NXT Superstars Tony D’Angelo, Trick Williams, Wendy Choo, and Diamond Mine’s Ivy Nile. Each playable Superstar comes with their own MyFACTION card. The Race to NXT Pack is already included with the WWE 2K23 Season Pass.