2KFightingSimulationSports
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. This currency pack contains 67,500 VC for use in MyFACTION, the collectible-card game in WWE 2K23. Use your virtual currency to buy card packs and contracts to build out your dream faction of WWE Superstars and Legends!