WO4U: Weapon `Feline Paws`
A new weapon for Gaia will be added. Enjoy the new battle experience! ■Content Weapon "Feline Paws". ■How to use You can change weapons from camp by selecting "Weapons" - "Equip Weapons". This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.