WO4U: Sacred Treasure `Garm`
The sacred treasure "Garm" will be added. Enjoy the new battle experience! Note: New Normal Magic and Charge Magic will be available for use. ■Content Sacred Treasure "Garm" ■How to use You can change sacred treasures from camp by selecting "Weapons" - "Equip Sacred Treasures". This item is obtained with the purchase of WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition or WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Please be careful not to purchase the same content twice. This content is only applicable to the WARRIORS OROCHI 4 Ultimate, it cannot be used in WARRIORS OROCHI 4 base game.