Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Naieth the Prophetess
The Naieth the Prophetess Pack contains one premium cosmetic for Kerillian: the Naieth the Prophetess skin and hat set. The cosmetics can be used on all Kerillian careers. About the cosmetic: Naieth the Prophetess - Skin & Hat Set* Don the mantle of Athel Loren’s foremost seer and bear it proudly into the unknowable future. *The set pieces cannot be equipped individually.