Valkyria Revolution Scenario: The Soloist of the Battlefield
A tale of the crimson-eyed Valkyria and the inner conflict she faces. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 9 of the game's main story.