Valkyria Revolution Scenario: Study of Flowers
A tale that uncovers the mystery behind Princess Ophelia's deadly grace on the battlefield. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing Chapter 8 of the game's main story.