Valkyria Revolution Scenario: Standing Before a Dying Wish
The tale of Captain Amleth and his relationship with Vanargand's executive officers, Godot and Miranda Vilfort. This event is a literary fragment that can be viewed from Bernard's "Notebook" after completing the mission "Aid Vonsköld" in Chapter 6 of the game's main story.