Two Point Hospital: Pebberley Island
Blaze a sterilised trail through a tropical island for an eccentric millionaire in search of a fabled source of death-defying water. Part-time explorer and notorious germaphobe, Wiggy Silverbottom, is on a quest to discover the secrets of eternal life. As a hospital administrator with a flair for the unconventional, Wiggy needs your help to unlock this most majestic of bounties. Expand your medical frontiers. Experience new sights. Yearn to discover the greatest secret of all. Includes three new hospitals, a wide variety of new illnesses and an array of tropical paraphernalia to place in your spectacular hospitals (if you do say so yourself!)