Experience California Dreamin’ railroading-style with the Train Sim World: Peninsula Corridor. California’s vibrant Peninsula, stretching south from San Francisco, is home to one of America’s most captivating commuter railroads – Caltrain – and the Peninsula Corridor brings to life Caltrain commuter operations extending 47-miles between San Francisco’s 4th & King Street and San Jose's Diridon stations. In serving San Francisco and California’s 'Silicon Valley', Caltrain calls at 26 stations - and equipped with Caltrain’s F40PH-2CAT diesels and Gallery Commuter Equipment, it will be your job to keep those thousands of daily commuters on time. American rail giant Union Pacific operates freight services on the Peninsula and the Peninsula Corridor will also deliver the challenges of hauling tonnage on the always-busy railroad as you climb aboard Union Pacific’s versatile GP38-2 locomotive.