Experience bustling freight yards, heavy industries and classic motive power set upon stunning Lake Ontario territory with Train Sim World: Canadian National Oakville Subdivision. Operate your trains over a rail network represented how it is today, complete with a multitude of lineside industries that are served day-in, day-out by rail. Reproduced in exquisite detail, every rail yard, signal and milepost feel so real you could almost reach out and touch them. It’s your job to haul freight along Canadian National’s bustling Oakville Subdivision. Manage the complexities of serving various industries, picking up and dropping off tonnage with switching moves aplenty. Whether you’re driving, riding along or watching the action, experience all the sights and sounds of a busy railroad.