Rolling hills, golden meadows and seaside views await along Britain’s West Somerset Railway. Keep tourists entertained with a thrilling diesel gala; drive the iconic Class 47 and Class 09, as well as other British classics from your collection. Go further into the past and recreate the romantic era of steam, as an all-new second timetable now brings steam gala potential to West Somerset! Owners of Peak Forest and West Cornwall Steam Railtour will find the line populated with powerful steam on passenger and demonstration freight services, and of course, the World-famous Flying Scotsman also makes an appearance! The West Somerset Railway in TSW4 has been packed with extra detail throughout such as rebuilt town scenery and station details. Combine that with volumetric skies, updated ground snow and windscreen rain effects; as well as an overhaul of foliage, it feels like a brand-new route!