Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
The sequel to the award-winning next-generation first-person shooter returns to Sin City. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 is your last chance to rescue Vegas from an escalating terrorist siege that will force you into heart-pounding action from beginning to end. The best are back and this time winner takes all.