The Sleuth's Attire
Preorder DLC Get ready to immerse yourself even deeper and channel your inner detective with three new Victorian-era-inspired costumes! The Sleuth's Attire DLC includes the following outfits: - Clergy Cassock - Master Sleuth - The Consulting Detective With the Clergyman Cassock, you'll give the impression of a true man of the cloth, ready to absolve even the most hardened sinners. Unleash your inner detective with the Master Sleuth costume. This sleek and sophisticated outfit will make you the talk of the town, and give your character the mystery and intrigue of a true virtuoso investigator, ready to solve even the most challenging of mysteries. The Consulting Detective outfit adds a classic touch to your look and elevates your immersive experience.