TEKKEN TAG 2 Pre-Order Contents Pack B
Add 2 new characters--Ancient Ogre and Kunimitsu--an additional stage, and special customize items, including the Big Bikini Bundle and special Lili skirt, to take your TEKKEN experience to the next level!