Shadow of the Tomb Raider - The Pillar
Discover the truth behind the legend of the Maya apocalypse! To reclaim an ancient treasure, Lara Croft must defy the treacherous storms of an all-new challenge tomb, all while fighting Trinity. The Pillar offers new customization options, with the Sinchi Chiqa Battle Dress, the Oathtaker’s bow, and the Thousands Eyes skill, which allows Lara to use Survival Instincts when moving through tree canopies or concealment walls.