Set of 4 Stamps
A set of four (4) Stamps featuring Tanjiro Kamado, Nezuko Kamado, Zenitsu Agatsuma, and Inosuke Hashibira will be unlocked and available to use during the "Sweep the Board" game mode. ※ Stamps are used for player communication in-game. ※ The Digital edition bonus may be released at a later date. Once claimed, the bonus will be permanently available. ※ Content and details are subject to change.