RESIDENT EVIL 7 biohazard Season Pass
Purchase the Resident Evil 7 biohazard Season Pass and get access to the following additional content. Banned Footage Vol. 1 - Nightmare - Bedroom - Ethan Must Die Banned Footage Vol. 2 - 21 - Daughters - Jack's 55th Birthday End of Zoe Note: Season pass purchases cannot be cancelled, regardless of whether or not the included content has been downloaded.