RESIDENT EVIL 7 biohazard - Not a Hero
Chris Redfield returns in this free additional episode for all Resident Evil 7 players. Facing new enemies and cruel traps, Chris must use his well-honed skills in marksmanship and melee fighting as he attempts to secure his target and uncover the truth behind the Baker incident.