Resident Evil 4 Charm: 'Green Herb'
The power to heal all. The green godsend! This green herb charm can be equipped to your attaché case. Perk: Increases health recovery for green herbs. Note: You can change charms via the Customize Case menu at any typewriter. - This content can only be used in the main story of Resident Evil 4. It cannot be used in the paid extra content, Separate Ways.