Pinball FX3 - Carnivals & Legends
The pinball wizards at Zen Studios present Carnivals and Legends, a two-table original pinball pack featuring "Adventure Land" and "Son of Zeus." Adventure Land pinball brings you back to the mechanical roots of pinball, showcasing the fun and excitement of flashing lights, thrilling sounds and endless discovery. Explore the wonders of a recently opened theme park and test your skills in more than a dozen game modes. Hercules needs your pinball wizardry to survive Hera's rage and earn his place among the gods, high atop mount Olympus! Son of Zeus is the first pinball table to ever include dynamic weather effects!