Purchase 1000 Overwatch Coins. With your Overwatch Coins, you can buy the Premium Battle Pass and in-game cosmetics items to customize your heroes. Owners of the Premium Battle Pass can also use Overwatch Coins to unlock Tiers and instantly access Legendary and Mythic content. Requires Overwatch 2.