Original Soundtrack (Digital Edition)
The Original Soundtrack includes the 20 original tracks that have been arranged for this title. It can be played by accessing the main menu, Special Content, and then Music, and selecting "Original Soundtrack." Note: - These contents are the digital versions of the Official Book (Japanese version) & Original Soundtrack included in the "TREASURE BOX" sold in some regions. Please be aware that these contents are also included in the "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version" set. - These contents cannot be downloaded as separate files (PDF, MP3, etc.). - None of these contents can be viewed or played outside of the game. - After these items are applied, they will be made accessible within the main game. - If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.