Opponent: PuPu
Face the out-of-this-world PuPu in the Coliseum! Use the crystals of defeated foes to summon them as allies in battle.The Coliseum appears in the Historia Crux (available from Chapter 2 onwards). To access this content, enter the Historia Crux and select "Coliseum -??? AF-".