ONE PIECE ODYSSEY Sniper King Outfit Set
Includes: 〮 Sniper King's Traveling Outfit 〮 Evasion +15 Petit Jewelry 〮 TP Cost Reduction Petit Jewelry The Sniper King's Traveling Outfit is an exclusive costume for Usopp. After wearing it, Usopp's appearance will change to the Sniper King, but his voice will remain unchanged. *Contents and specifications are subject to change without notice. *Some scenes and performances in the game may not reflect the costume changes. *Bonuses can be obtained from the start of the game.