Official Book (Digital Edition, Japanese version)
The Official Book (Japanese version) is full of original illustrations of major events in the Three Kingdoms period, along with never-before-seen information about characters and charts depicting their relationships to one another, all centered around the grand story of the new "DYNASTY WARRIORS," told from the perspective of a single protagonist. It can be viewed by accessing the main menu and then Special Content, and selecting "Official Book." Note: - These contents are the digital versions of the Official Book (Japanese version) & Original Soundtrack included in the "TREASURE BOX" sold in some regions. Please be aware that these contents are also included in the "DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Version" set. - These contents cannot be downloaded as separate files (PDF, MP3, etc.). - None of these contents can be viewed or played outside of the game. - After these items are applied, they will be made accessible within the main game. - If an add-on finishes installing while the game is running, it will become available after you return to the title screen.