Marvel vs. Capcom: Infinite - Strider Hien Costume
Strider Hien was once an ally to Hiryu, but after Hien's betrayal and resurrection of Grandmaster Meio, the two Striders became bitter enemies. This costume imagines Hiryu donning Hien's iconic outfit.