LEGACY PASS - YEAR 8 SEASON 4 - FOR HONOR
Heathmoor is inventing avant-garde weaponry. The Y4S4 Legacy Pass brings back 100 tiers of rewards from the Y4S4 Battle Pass. Available during Y8S4 only. This Legacy Pass includes the following rewards: - 1 Execution (per hero) - 1 Weapon Set (per hero) - 1 Signature (per hero) - 2 Battle Outfit (per hero) - 2 Effect (Idle/Emote/Execution per hero) - Color Swatches, Paint Patterns, Symbols, Emblem Customization - A special 101 tier including all above content for all heroes released after Y4S4 to date - And more! If you already own the Y4S4 Battle Pass, you do not need to purchase the Legacy Pass and you will continue where you left off. This Y4S4 Legacy Pass is available until March 11, 2025, and is not eligible for refund.