Hamster Playground - Hamster City DLC
It's time to get to work! Hamster City is another DLC pack for Hamster Playground - a fresh dose of content that will add new elements to the gameplay. It's time for the hamsters to experience what real work is, right? Help them by decorating their home in urban style, dressing them up in new costumes reminiscent of urban occupations. Perform new tasks and learn new professions related to typical urban elements. Hamster City DLC includes: New urban-style items for the hamster's home; Costumes referring to jobs like nurse, construction worker. Brand new quests with unique rewards; New jobs to do for your Hamsters.