Galactic Civilizations III - Mech Parts Kit
Create your own mech and start fighting Kaijus - or Drengin - right away with this new DLC! Dozens of new ship parts include frames, beams, hooks, heads, and more for creating that perfect giant fighting robot. Two new color styles will let you further customize your creation.