FS22 - Volvo T 425 Krabat
A classic defined by compactness, power, and longevity: In Farming Simulator 22, the Volvo T 425 Krabat lives on, continuing its legacy on virtual fields. Introduced in 1957, the classic agricultural machine by the renowned Swedish manufacturer marked the end of an era, being the last tractor designed and built by Volvo. With more than 11,000 units produced between 1957 and 1962, the T 425 was always a favorite among Volvo fans and continues to be for admirers of historical tractors. Take a seat, enjoy the open construction of the elegant chassis, and let the helping hands on your farm admire the bright-red paintwork when driving by to show it off.