Four Kings Casino: Reward Points Tripler
Enabling the RP Tripler can quickly get you to that latest item you've been looking grab from Trends, Suited or Masquerade! This item will let you earn triple the amount of RP while playing in game. This is strictly an RP currency boost and will not increase your Leaderboard earnings or VIP rank. Activating the RP Tripler will begin your immediate boost. Normal RP currency earnings will be tripled while playing in game.