Talon Fishery is the epitome of an English pleasure fishing complex which gives you four separate lakes in one venue. Each contain their own stock of fish and species and are perfect for honing your match and float fishing skills. All four of the established lakes has specimen sized fish including catfish, bream, tench, roach and rudd. Carp to just over 30lbs can be found in the main, central lake. You will need all your skill as well as finesse to cast accurately and then stop the fish from disappearing behind the islands, bridges and walkways that fill this complex. As well as four different lakes to explore, Talon Fishery also comes with three single player tournaments for you to master and three career mode events as well as five new achievements to complete.