Set in the hot, sun drenched region of Andalucia in Southern Spain, Lago del mundo (Lake of the World) has built up a reputation as a serious fishing destination! This 1000+ acre venue is the first lake to offer fishing from static locations (pegs) around the lake as well as the ability to take to the water in a brand-new rigid inflatable boat from Haichou. Fishing from pegs around the lake offers you the chance to fish for monster catfish that have grown to 200lbs in this rich environment and carp to over 70lb. Launching the RIB will enable you to explore the vast environment and spin for largemouth (black) bass, pike, zander and perch. Lago del mundo offers you the variety of fishing styles and species, plus the size of fish that anglers can normally only dream of!