Femme Fatale Horror
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new horror outfits for Chun-Li, C.Viper, Sakura, Rose, and Cammy. Terrify your opponents and spook your friends into submission!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.