Enlisted - Ka-Chi Squad
This pack includes: - A premium squad of tankers + Ka-Chi floating tank (Rank 1 Japan); - 200 Gold The Ka-Chi is an amphibious medium tank based on a heavily modified version of the Army’s Type 1 Chi-He chassis, which was widely used by the Japanese army during World War II. The tank is capable of moving on water using its tracks for propulsion, while special floating devices provide buoyancy and stability. The Ka-Chi features improved armor and armament compared to the base Chi-He version. It is armed with a 47mm Type 1 anti-tank gun.