DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition Bonus
DRAGON BALL: Sparking! ZERO Ultimate Edition Bonus allows you to summon Super Shenron in-game to grant wishes for items such as zeni or to unlock playable characters. *You can summon Super Shenron regardless of the number of Super Dragon Balls you own at the time of use.