DRAGON BALL: Sparking! ZERO Season Pass Bonus
DRAGON BALL: Sparking! ZERO Season Pass Bonus allows you to summon Shenron in-game to grant wishes for items such as zeni or costumes. Additionally, the Season Pass Bonus also includes 3 days early access to the 3 DLC Packs. *You can summon Shenron regardless of the number of Dragon Balls you own at the time of use. *This item is included with all products that include the Season Pass, such as the Deluxe Edition and Ultimate Edition.