DOA6 Seaside Eden Costume Set
A set of Seaside Eden costumes for 26 characters. Characters: Zack, Tina, Jann Lee, Hayabusa, Kasumi, Helena, Bass, Kokoro, Hayate, Leifang, Ayane, Eliot, La Mariposa, Brad Wong, Christie, Hitomi, Bayman, Rig, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Raidou, Diego, NiCO, Phase 4. Note: - This content is included in the Season Pass 2. Be careful to not purchase the same content twice. - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content.