DOA6 Gust Mashup Costume Set
This set includes all 16 of the Gust Mashup costumes. Costumes for the following characters included: Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, Phase 4, Momiji, and Rachel. Note: - This content is covered by the Season Pass 4. Please be careful to avoid making redundant purchases. - The products included in this set can also be purchased separately. Be careful to not purchase the same content twice. - You must have the latest update installed before using this content. - You must purchase the relative characters before using this content. - These costumes do not feature transformation options.