DOA5LR Honoka Character + Debut Costume Set
Get Honoka, the new addition to the DOA5LR fighter lineup, plus 5 of her costumes! Includes the character Honoka for Dead or Alive 5 Last Round, along with her Santa's Helper, Cheerleader, Sexy Bunny, Nurse, and Maid costumes. *A free download of DOA5LR Costume Catalog 2 is required. *You must have the latest update installed before using these costumes.