Disney Speedstorm - The Genie Pack
Customize your racing experience with the Genie Pack! This pack includes: - 10 Shards to unlock the Genie - 1 "FRIEND LIKE ME" Racing Suit for the Genie - 1 "3 W1SHS" License Plate for the Genie - 1 "AMETHYST RIKENMAN" set of wheels for the Genie - 1 "DP1 MOTORSPORT 504M" kart wing for the Genie If one or more cosmetic items are already in your inventory, they will be converted into Season Coins for the current season. Disney Speedstorm is the ultimate hero-based combat racing game, set on high-speed circuits inspired by Disney and Pixar worlds.