Deadeye α Early Unlock Ticket
Gain early access to Deadeye α! This Deadeye features a shotgun with a short-range spread that switches to a five-shot burst-fire mode when aiming down the sights. This pair of mechanisms offers ways to attack the enemy from any distance! Contents: Deadeye α: Burst Fire Exosuit Early Unlock Ticket Note: Early Unlock Tickets can be purchased even if you have already unlocked the corresponding exosuit or satisfied its unlock conditions. Be careful not to purchase an Early Unlock Ticket for an exosuit you have unlocked. Items included in this set may also be available for purchase individually or as part of other sets. Please be careful of duplicate purchases. Obtained additional contents can be used by going from the title screen to the in-game home screen. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organiser of a family group, family member accounts will not receive it.