CivRev SP Map Pack: Brave New Worlds
Expand your horizons with Brave New Worlds, a new single player map pack for Sid Meier’s Civilization Revolution! Explore the labyrinthine mountains of “Mazeworld,” fight for the dominant position in “Chokepoint” or meet your foes on the uniquely-shaped “Donutworld” – Brave New Worlds contains four new maps for Civilization Revolution, each with its own unique geography, providing uncharted new challenges for players.