Cities Skylines II - Expansion Pass
The Cities: Skylines II: Expansion Pass includes the San Francisco Set, Beach Properties Asset Pack (Q4 ‘23), two Content Creator Packs (Q1 ‘24), the Bridges & Ports Expansion (Q2 ‘24) as well as 3 Radio Stations paired with each release (Q4 ‘23, Q1 Q2 ‘24). San Francisco Set Bring some sunny vibes to your city with this San Franciso-themed set. A Muscle Car Garage building, 5 different Muscle car models and a police vehicle will spruce up your bustling beach city. Included in the set is also the iconic Golden Gate Bridge and of course - a San Francisco map. Beach Properties Asset Pack This asset pack has everything you need to bring life to your waterfronts. “Beach Properties” includes a vast collection of assets that makes it possible to build luxurious beach housing areas, opening new possibilities for the customization of your city. Content Creator Packs x 2 Introducing more than 30 assets each, these packs will infuse your city with some extra personality. Crafted by two of the Cities: Skylines community’s favorite creators, these packs truly highlight the talent and artistry of our modders. Bridges & Ports Expansion Livelier coasts are now available with this new expansion, Bridges & Ports! With a new set of tools, you are now able to create a bustling port to your city and add beautiful new details like draw bridges and lighthouses. With over 100 new assets as well as the new addition of Marine Industries you can expand your waterfront landscape and connect your city in exciting new ways. "Radio Stations x 3. Set the tone in your city! Introducing a new host and 60 min of music, each Radio pack will give your city-building experience a new vibe. The Radio stations are paired with each release.