Championship Premium Personalization Pack
Get ready for the 2015 Call of Duty Championships with the Championship Premium Personalization Pack. Dominate the competition with the golden weapon camo, three reticles, a calling card, and an emblem layer. Plus an extra Championship Exoskeleton and Helmet.