Black Desert - [1+1] 1000 Pearls
This product contains 2,000 pearls which is the in-game currency of Black Desert. Pearls can be spent in the Pearl shop which contains cosmetic and convenience items. IMPORTANT: - The contents of this product can only be received once per Xbox Store account. Please be careful when purchasing this product as a gift, as the recipient will not receive additional contents if that person has already purchased/redeemed the same product. - The item packages included in the bundles will only be sent to the server that corresponds to the region where the product is purchased.