Battlestations: Pacific - Lady Luck Nose Art Pack
Download 4 new pin-up girl nose art, featuring the exclusive Lady Luck, Miss Polly Rae, Miss Be Haven and Victoire. Customise the look of your aircraft and join Battlestations: Pacific's massive multiplayer battles!