Achilles: Legends Untold
Discover an extraordinary adventure in a dynamic Action RPG with souls-like combat. Explore the mythical world of ancient Greece, where you’ll assume the role of the fearless warrior, Achilles. Dive into a world where mastering combat is key to survival. Block and evade attacks, then sever limbs and heads of your foes. Develop your own tactics and achieve success over your enemies. If you fall in battle, rise again, enhance your hero's skills, try a different tactic, and venture forth once more. Revel in the spectacular sights. Explore open worlds and take on countless challenges. Become an unbeatable hero!