5-Coin Set & Madhouse Mode Unlock
Includes the following: - Defense, Attack, Instinct, Reload and Universal Coins Keep these in your inventory to get various stat boosts. Coins are added to your item box, and can be used in both the main game and the Not a Hero free additional story chapter. Effects stack when holding multiple coins. - Madhouse difficulty level unlock Unlocks the insanely difficult Madhouse mode, which normally only becomes available after completing the game.